1353078652 facebook 1353078663 twitter 1353078747 linkedin youtube 1353078780 flickr

Home \ Serveis \ Jurídic

Servei Jurídic

advocat


La Federació Catalana de Vela, per tal d’optimitzar els seus costos en el servei jurídic ha signat un contracte de col·laboració amb el despatx Freixa Advocats havent cregut interessant l’ampliació de les condicions del contracte per a tots els clubs, pel qual cada club podrà gaudir, de franc, de serveis jurídics de consulta ordinària.

 

freixa

 

 

 

El contingut de l’acord ofereix a tots els clubs adscrits a aquesta Federació, l’accés a Freixa Advocats per a la consulta de totes les qüestions que puguin sorgir en l’activitat quotidiana del club, ja sigui per via telefònica o per correu electrònic, mitjançant, si s’escau, assistència a les reunions que es considerin adients. Els serveis contractats inclouen de forma gratuïta pels clubs, revisions de contractes i documents, redacció d’escrits de tràmit, així com elaboració de notes i informes. Per a la resta d’actuacions els clubs podran comptar amb els serveis d’aquest despatx amb importants descomptes.

Aquest servei nou que es planteja des de la Federació pretén ser un complement als possibles que ja pugui tenir cada club.

 

Per a més informació contacteu a info@vela.cat o al 93 224 39 00

TORNAR