1353078652 facebook 1353078663 twitter 1353078747 linkedin youtube 1353078780 flickr
Home \ Notícies
Notícies

La competició serà puntuable pel Campionat de Catalunya de Regates d’Altura i Solitaris i A2 ORC. A més, entre els participants destaca Pilar Pasanau, amb Mundus, que va ser la segona dona en acabar la Mini Transat.

 

El Club Nàutic El Balís i el Club Vela Port Andratx es tornaran a unir avui, divendres 23 de juny, amb motiu de la XXVIII edició de la Regata Dragonera per a creuers ORC. Aquesta prova puntuable per al Campionat de Catalunya per Solitaris i A2 ORC està organitzada conjuntament per el CN El Balís i el Club Vela Port Andratx, i compta amb la col·laboració de la Federació Catalana de Vela.

 

De les onze embarcacions que participaran a la XVIII edició de la Regata Dragonera, destaca el Mundus de Pilar Pasanau, que va ser la segona dona en acabar la Mini transat i va ser guanyadora de la regata Mare Nostrum, així com campiona d’Espanya en Solitari.

L’organització preveu cobrir les 120 milles nàutiques que separen El Balís de Port Andratx amb un temps límit general de 44 hores entre el divendres, 23 de juny, i el dissabte 24 de juny. La senyal d’atenció està prevista per al divendres a les 16.00h.

 

 

La previsió meteorològica del dissabte apunta a vents moderats que poden arribar fins als 4 punts al nord de Mallorca i d’ones d’entre metro i metro i mig. 

Font: CN El Balís

Jornada d'infart la del passat vespre, hora espanyola, a la Red Bull Youth America’s Cup, on l'equip Spanish Impulse by IBEROSTAR va aconseguir remuntar obtenint el sisè lloc final. A les 19:07 en punt, hora peninsular, començava la segona jornada de la final.

 

Aquesta no començava amb bon peu per als espanyols ja que tot i la bona sortida, el vaixell patronejat per Jordi Xammar, regatista del Club Nàutic Cambrils, no aconseguia trobar el lloc en un camp de regates molt Rolón i amb canvis d'intensitat en el vent. Finalment l’Spanish Impulse by IBEROSTAR aconseguia el setè lloc, avançant l'equip alemany en la classificació.

 

La segona màniga es va invertir, una mala sortida amb penalització però amb un Spanish Impulse by IBEROSTAR molt concentrat remuntant bord a bord fins a aconseguir el quart lloc a la prova, el que donava un respir als espanyols.

 

La tercera prova va ser realment d'infart, mala sortida amb penalització inclosa però amb un equip Spanish Impulse by IBEROSTAR aprofitant cada role i cada error dels rivals, aconseguint avançar 4 llocs en el tram final en què el vaixell suec i alemany van tenir seriosos problemes per prendre l'última boia, situant-se tercer en la línia de meta.

 

Amb aquests resultats l’Spanish Impulse by IBEROSTAR posa el colofó ​​a la seva participació a la Red Bull Youth America’s amb un meritori sisè lloc de dotze embarcacions, sens dubte una gran actuació per a aquest jove equip abanderat pel Club Nàutic Cambrils.

 

Segons comenta el tàctic Diego Botín: "Hi ha moltíssims aspectes que hem après i que hem de millorar. Ha estat un campionat amb molt bons rivals i en el qual hem competit amb una gran tripulació. Agraïm a tothom que ha fet això possible ja que ha estat una experiència inigualable".

 

Classificació final:

 

1. Land Rover BAR Academy 50 punts

2. NZL Sailing Team 48 punts

3. Team Tilt 42 punts

4. Artemis Youth Racing 37 punts

5. Team France Jeune 35 punts

6. Spanish Impulse by IBEROSTAR 34 punts

7. SVB Team Germany 33 punts

8. Team BDA 33 punts

 

Font: CN Cambrils

Aquest cap de setmana ha tingut lloc la primera regata de “Vela Clàssica Costa Brava”. La prova ha estat organitzada pel Club Nàutic Estartit al llarg de tot el cap de setmana, que també ha aprofitat per a celebrar el Campionat de Catalunya d’Embarcacions Clàssiques i d’Època.

La competició ha aglutinat embarcacions d’època, clàssiques i tradicionals de diferents clubs i ha tingut tres etapes diferents, la primera entre l’Estartit i l’Escala. Els tres recorreguts que hi van haver-hi van ser direcció nord, direcció sud i per l’entorn de les Illes Medes.

D’entre la flota participant destacava el Delphis, un dels més antics que hi participaven. El Nerissa, l’embarcació més gran de la competició i el Tabary, que està fabricat respectant les tècniques d’abans. Un total de sis embarcacions van participar del Campionat.

Classificació General RI:

  1. Pandia, de Holm Investiments, del CN l’Estartit.
  2. Tabarly, de Ignacio Sentis, del CN l’Estartit.

Classificació General CIM:

  1. Delphis, de Daniel Sieleki, del Y.C.A.
  2. Emeraude, de Vittorio Cavazzana, del RCNB.
  3. Diana, de Marcos Palomar, del RCNB.
  4. Nerissa, de Leonardo Garcia, del RCNB. 

Final2

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>
Pàgina 1 de 747

Aquest web utilitza cookies per obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Si vol, pot canviar les seves preferències o ampliar aquesta informació aquí To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information